czwartek, 31 stycznia 2008

Zakochałem się w przeglądarce, czyli R.I.P. Netscape Navigator


Dziś mogło się zdarzyć dosłownie wszystko, ale to właśnie wiadomość o moim ukochanym AOL Netscape Navigatorze zrujnowała mi wieczór... nie wiem czy zasnę.

Od jutra AOL oficjalnie kończy swoje wsparcie dla niegdyś dominującej, a i obecnie niezłej przeglądarki Netscape Navigator 9. Nie było by w tym nic dziwnego, gdyby nie sam fakt - że się zakochałem. Huh.

Ale nic nie trwa wiecznie. Dopiero co zainstalowana przeglądarka prędkością pokonywała Internet Explorer 7, Mozilla FireFox 2, Opera 9. Nic nie wskazywało więc na rychły koniec romansu. Nic aż do dzisiaj. Wolniejsze działanie... Hmm? Czego było winą?

Tak czy inaczej odinstalowałem przeglądarkę i napisałem kumplowi, że mój sens istnienia w necie właśnie się skończył.

I co ja ze sobą teraz zrobię? ;)

Brak komentarzy:

Szukaj www

Google